Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Όλα γυρίζουν σαν τρελά!

Είναι αυτές οι περίεργες ώρες για τις όποιες έχω ξαναμιλήσει.Πεφτεις για ύπνο και προφανώς αυτό σου παίρνει ώρα.Θα εξηγήσω το γιατί αμέσως..Νομίζω όλοι το κάνουμε αυτό όλοι σκεφτόμαστε κάποια πράγματα πριν κοιμηθούμε...Θα μιλήσω όμως για μένα και από προσωπική άποψη πιστεύω πως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να χαλαρώσεις και να κοιμηθείς...Χαρακτηρίζω αυτές τις ώρες "περίεργες"γιατί τότε έχεις το χρόνο να σκεφτείς τα πιο τρέλα πράγματα.Πράγματα που έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου και άθελα σου ή άσυναισθητα σου πετάγονται ξαφνικά και σου χτυπάν την πόρτα..Δεν  ξέρεις αν πρέπει να ανοίξεις ή όχι,το σκέφτεσαι..Ξαφνικά  παίρνεις την απόφαση να ανοίξεις και βλέπεις την πιο τρελή,χαζή,περίεργη,αλλοκοτη και παράξενη σκέψη σου.Έρχεται  απρόσκλητη και σου φέρνει τα πάνω κάτω στο μυαλό σου,όλα γυρίζουν σαν τρέλα και προσπαθείς κάπως να τα ισορροπήσεις.μπλέκεις καταστάσεις και πρόσωπα που δεν φαντάζοσουν ποτέ ότι μπορούσαν να συνδιαστούν..πάντα σε τέτοιες σκέψεις ο εαυτός σου είναι ο πρωταγωνιστής και πάντα ο καλός,οι κακοί δεν χωράνε σε αυτές τις σκέψεις..Γιατί θα έφερνα στο μυαλό μου συγκεκριμένα άτομα που έχω πάψει να σκέφτομαι,είναι οι λεγόμενοι "δαίμονες"που ανέφερα στο προηγούμενο άρθρο μου.Θα μου χαλούσαν αυτές τις περίεργες και παράλληλα όμορφες σκέψεις...Ώρα όμως να κλείσω τα μάτια και να τα ξεχάσω,ως αύριο που θα πέσω πάλι για ύπνο,καληνύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου