Σάββατο 6 Μαΐου 2017

"ΔΑΙΜΟΝΕΣ"

Μέτά από αρκετό καιρό ήρθε η ώρα να γράψω ξανά.Είναι πολλά εκείνα για τα οποία θέλω να μιλήσω ή στην συγκεκριμένη περίπτωση να γράψω.Σήμερα όμως θα επικεντρωθώ σε ένα θέμα,το οπόιο είναι η διπροσωπία.Κάποια στιγμή θα έγραφα για αυτό και να που ήρθε αυτή η μέρα.Λοιπόν,τη διπροσωπία προσωπικά την θεωρώ το μεγαλύτερο "κακό" πάνω σε έναν άνθρωπο,κάποιοι το θεωρούν ελάττωμα αλλά παιδία μεταξύ μας δεν είναι.Έχω γνωρίσει αρκετούς ανθρώπους στη ζωή μου,πολλόι από αυτούς είχαν αυτό το "κακό".Θα το χαρακτήριζα ώς έναν"δαίμονα" που εμφανίζεται όποτε γουστάρει,όποτε θέλει να κάνει κακό.Συγκεκριμένα πολλοί από αυτόυς ήταν φίλοι μου,ήταν στη ζωή μου δεν ήταν απλοί γνωστοί,όμως άργησα να το καταλάβω ή μαλλόν δεν ήθελα.Η ώρα 15:30 το μεσημέρι και εγώ σκέφτομαι,σκέφτομαι και ξανά σκέφτομαι και μου έρχονται στο μυαλό εικόνες από άτομα που με πρόδωσαν,που προσπάθησαν να μου το παίξουν φίλοι και να με πλησιάσουν,ίσως για να κερδίσουν κάτι,ίσως για να με μειώσουν,ίσως,ίσως,ίσως.......Ίσως έφταιγα και εγώ που έδωσα αξία,έδωσα τη φιλία μου,έδωσα την συμβουλή μου,έδωσα τη βοήθειά μου,έδωσα ακόμη και την αγάπη μου σε αυτά τα άτομα.ΔΕΝ ΈΠΡΕΠΕ ΌΜΩΣ.Έπαιξαν μαζί μου πολύ καλά,έρχόταν στην επιφάνεια ο"δαίμονας",πλησίαζε και εγώ συνέχιζα να είμαι μαζί του και το καταλάβαίνω τώρα που έχω σταματήσει να τον κοιτάζω στα μάτια.Τον συναντώ ξανά θέλοντας και μη και συνεχίζει ακόμη να το παίζει καλός μπροστά μου και πίσω από την πλάτη μου με "θάβει" και με μειώνει στους γύρω του.Αυτά τα διπρόσωπα άτομα νομίζουν ή πιστεύουν πως μπορούν ακόμη να με κοροιδέψουν και συνειδηοποιώ πως είναι άτομα χωρίς προσωπικότητα και χωρίς καμιά ουσία στη ζωή τους.Κλέινοντας,επιλέγω τη ζωή που θέλω να κάνω εγώ χωρίς κανέναν "δαίμονα¨τριγύρω,με άτομα αγνά και άτομα που με αγαπούν.



https://www.youtube.com/watch?v=j7RmTE0HTWM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου