Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Ο Χρόνος!


Τικ τακ τικ τακ και ο χρόνος περνάει...Ο χρόνος έχει πολλά πρόσωπα,ο χρόνος είναι παιδί κλωτσαέι μια μπάλα και τρέχει από πίσω της αν μια στιγμη κουραστεί βρίσκει μια ελιά και κοιμάται στον ίσκιο της..Ο χρόνος είναι γιατρός και απόψε στον πυρετό πάλι ψήνεσαι της καρδιάς μου ο παλμός μες τις οθόνες τρέμει και αφήνεται..Κάποιοι αντιπροσωπευτικοί στίχοι από το τραγούδι "Ο χρόνος"του Παύλου Παυλίδη.Εν μέρη έχει δίκιο ο Παυλίδης εγώ όμως θα χαρακτήριζα το χρόνο "ύπουλο".O χρόνος λένε τα γιατρεύει όλα έγω δεν το ενστερνίζομαι απόλυτα αυτό το ρητό.Πιστεύω πως εμείς οι ίδιοι πρέπει να βρούμε τη δύναμη να πρόχωρήσουμε και να σταθούμε στα πόδια μας.Σίγουρα κάποιοι από εσάς έχετε διαφορετική γνώμη.Μου δίνεται όμως η ευκαιρία μέσα από αυτό το άρθρο να εκφράσω τη γνώμη μου,ποτέ δεν είπα πως είναι σωστή ή λάθος.Το θέμα είναι τι ορίζουμε εμείς σωστό ή λάθος.Ο χρόνος λοιπόν,είναι ύπουλος και θα εξηγήσω το γιατί.Μπορούνε πολλά πράγματα τα οποία θεωρείς δεδομένα να αλλάξουν μέσα σε ένα λεπτό.Μέσα σε ένα λεπτό χάνονται οικογένειες,φιλίες,σχέσεις,άνθρωποι ακόμη και πόλεις ολόκληρες.Μπορεί να βρεθεί απένατι μας και να μας καταστρέψει γι'αυτό κάποιος κάποτε είπε "Δεν πρέπει να υποτιμάμαι τον αντίπαλο".Πολλές φορές λες έλα μωρε θα το κάνω αύριο αυτό που έχω να κάνω σήμερα.Το αύριο και το μέλλον όμως γενικότερα είναι αβέβαιο.Γι'αυτό μην αφήνετε τίποτα για αύριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου